ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ * ΑΓΡΙΝΙΟ

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ στους ΦΑΣΙΣΤΕΣ - ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ - ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ, του ΛΑ.Ο.Σ και της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ




ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ
στους ΦΑΣΙΣΤΕΣ - ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΥΣ - ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ,
του ΛΑ.Ο.Σ και της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

Στις 4 Σεπτεμβρίου 2007 πρωτοπαλίκαρα του τότε υποψήφιου βουλευτή του ΛΑ.Ο.Σ Σπ. Σταθόπουλου -ανάμεσά τους χρυσαυγίτες και μπράβοι- επιτίθενται σε παρέα αναρχικών και φίλων σε κεντρικό σημείο του Αγρινίου, με συνέπια το βαρύτατο τραυματισμό συντρόφου στο μάτι από σπασμένο τασάκι που χρησιμοποιήθηκε ως φονικό όπλο από μέλος της φασιστοσυμμορίας.


Ο φασισμός είναι η πλέον εγκληματική και αντιαθρώπινη ιδεολογία. Ενσαρκώνει την πιο σκοτεινή μορφή πολιτικού και κοινωνικού συστήματος, προτάσσοντας τη φυλετική καθαρότητα και την τυφλή υπακοή στην απόλυτη ιεραρχία ως μέγιστα ιδανικά. Εξυμνεί τη βία και την επιβολή των ανώτερων στους κατώτερους, διαλύει την κοινωνία-κοινότητα και την επανασυνθέτει με όρους στρατοπέδου, μετατρέπει τον άνθρωπο σε ανδρείκελο, χωρίς κρίση συνείδησης -άβουλο διεκπεραιωτή γενοκτονιών και σφαγών…- και στοχεύει τελικά στην ισοπέδωση οποιουδήποτε στοιχείου μπορεί να διαφοροποιείται από το μοντέλο που αυτός επιβάλει.

Οι φασίστες είναι μια άτυπη κρατική εφεδρεία για την καταστολή και το χτύπημα των κοινωνικών αντιστάσεων. Αποτελούν έναν (παρα)στρατό της κυρίαρχης καταπιεστικής και εκμεταλλευτικής τάξης.


Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ
ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ:

ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ:
Μεθυσμένα Ξωτικά (hip hop set), Αχαΐρευτοι (Αθήνα), Nachi Mziane (ΕΚΜ-ΑΣΠ-Υπο Την Επήρεια Του Μηδενός) (Πάτρα), Αλχημιστής+Ριμοδιψής (Αγρίνιο)
ΣΑΒΒΑΤΟ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012, ΠΛ. ΔΗΜΑΔΗ, 9:00μμ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ: ΤΡΙΤΗ 3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2012, ΠΛ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, 7:00μμ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ: ΠΕΜΠΤΗ 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2012, 9:00πμ


ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ - ΑΓΡΙΝΙΟ

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ Μ. ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΕΡΙΣΣΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΧΡΥΣΟΥ

Το χρονικο της επιθεσης στις Σκουριες:  http://www.youtube.com/watch?v=2ERgHQOtOJo&feature=youtu.be&a



ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ - ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 


ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΠΟΥ ΕΞΑΠΕΛΥΣΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ»
ΣΤΗ Β.Α. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
 
    Την Τρίτη 20 Μάρτη, η εταιρεία «Ελληνικός Χρυσός» (της οποίας σημαντικός μέτοχος είναι ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ του Λ. Μπόμπολα) επιχείρησε να ξεκινήσει εργασίες στην τοποθεσία Σκουριές του όρους Κάκαβος, όπου σχεδιάζει να ανοίξει έναν τεράστιο κρατήρα επιφανειακής εξόρυξης χρυσοφόρων και χαλκοφόρων κοιτασμάτων με εξαιρετικά καταστροφικές συνέπειες τόσο για τη φύση όσο και για τους κατοίκους της περιοχής.  
   Συγκεκριμένα, συνεργείο της εταιρείας μαζί με υπάλληλο της αρχαιολογικής υπηρεσίας ανέβηκε στο βουνό για να κάνει αρχαιολογικές τομές προκειμένου να πιστοποιηθεί ότι δεν υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα στην περιοχή ούτως ώστε στη συνέχεια η «Ελληνικός Χρυσός», αφού έχει  ήδη λάβει από το περασμένο καλοκαίρι και την έγκριση του Υπουργείου Περιβάλλοντος, να προχωρήσει απρόσκοπτα στο καταστροφικό της έργο. 
   Μετά από συγκέντρωση πλήθους κατοίκων – από το κοντινό στις Σκουριές χωριό της Μ. Παναγίας, αλλά και από την Ιερισσό- οι οποίοι αγωνίζονται ενάντια στα σχέδια της εταιρείας, οι εργασίες του συνεργείου σταματούν.  
   Το μεσημέρι της ίδιας μέρας, η »Ελληνικός Χρυσός»  -σε μια επιχείρηση τρομοκράτησης των αγωνιζόμενων κατοίκων- μεταφέρει υποχρεωτικά με τα λεωφορεία της εκατοντάδες εργαζόμενους από το μεταλλείο των Μαύρων Πετρών στις Σκουριές, εκεί όπου βρίσκονταν συγκεντρωμένοι μερικές δεκάδες κατοίκων από τη Μ. Παναγιά. Αυτή η ενορχηστρωμένη από την εταιρεία επιχείρηση, που υλοποιείται με τη συνεργασία τοπικών δημοτικών παραγόντων και ιδιαίτερα του δημάρχου Χρ. Πάχτα καθώς και της αστυνομίας, έχει σαν κατάληξη την τραμπούκικη επίθεση ανθρώπων της εταιρείας εναντίον των αγωνιζόμενων κατοίκων και αποτέλεσμα συμπλοκές με πολλούς τραυματίες, μεταξύ των οποίων ένας 48χρονος κάτοικος της Μεγ. Παναγιάς που μεταφέρθηκε βαρύτατα τραυματισμένος στο νοσοκομείο.
   Το φυλάκιο του αγώνα που είχε κατασκευαστεί από τους κατοίκους στις Σκουριές για την προστασία του βουνού καταστράφηκε από τους ανθρώπους της «Ελληνικός Χρυσός» και στη θέση του η εταιρεία εγκατέστησε ένα δικό της κοντέϊνερ. Επιπλέον εγκατέστησε συνεργεία της και σε άλλα σημεία του Κάκαβου, επιβάλλοντας καθεστώς κατοχής στο βουνό και απαγορεύοντας ουσιαστικά την πρόσβασης στους κατοίκους.  
   Είναι φανερό ότι μετά την απόπειρα δημιουργίας «συναινετικού» κλίματος στην περιοχή μέσω μιας διαδικασίας «τοπικών διαβουλεύσεων» η οποία απέτυχε παταγωδώς κάτω από το βάρος των μαζικών κινητοποιήσεων των κατοίκων της Ιερισσού και της Μ. Παναγίας πριν από ένα και πλέον χρόνο, η εταιρεία καταφεύγει στην τακτική τρομοκράτησης των αγωνιζόμενων κατοίκων.  
Πρόκειται για μια τακτική που δε βασίζεται -προς το παρόν τουλάχιστον- στην ισχυρή παρουσία δυνάμεων καταστολής- άλλωστε το παράδειγμα του αγώνα των κατοίκων της Βαρβάρας και της Ολυμπιάδας ενάντια στην εγκατάσταση μεταλλουργίας χρυσού στη δεκαετία του 1990 αποδεικνύει ότι κανένα επενδυτικό σχέδιο δε μπορεί να υλοποιηθεί μέσα σε περιβάλλον έντασης της κρατικής καταστολής και διαρκών συγκρούσεων.  
   Η τακτική που υιοθετεί η εταιρεία αποσκοπεί στην πρόκληση συνθηκών διχασμού των τοπικών κοινωνιών, προκειμένου αφενός μεν να απομονώσει και να τρομοκρατήσει όσους αγωνίζονται ενάντια στα σχέδιά της, κατηγορώντας τους για το διχαστικό κλίμα που η ίδια δημιουργεί, και αφετέρου, να παρουσιάσει το καταστροφικό της έργο ως «σανίδα σωτηρίας» για την περιοχή, επισείοντας τη δαμόκλειο σπάθη της ολοένα και πιο επισφαλούς επιβίωσης όσων κατοίκων από τα ορεινά χωριά της Β.Α. Χαλκιδικής εξαρτώνται από τα ήδη υπάρχοντα μεταλλεία.  
   Μέσα σε αυτές τις συνθήκες, η σθεναρή στάση των αγωνιζόμενων κατοίκων στα χωριά της Μ. Παναγίας και της Ιερισσού που δηλώνουν ότι θα αγωνιστούν με «κάθε πρόσφορο μέσο» και προχώρησαν στις 21 Μάρτη σε τριήμερη κατάληψη του Δημαρχείου στην Ιερισσό σπάζοντας το κλίμα τρομοκρατίας που επιχείρησε να επιβάλλει η εταιρεία, έχει ιδιαίτερη σημασία για την έκβαση του αγώνα ενάντια στους καταστροφικούς σχεδιασμούς της. Ενός αγώνα που θα επηρεάσει το μέλλον όχι μόνο της περιοχής τους, αλλά και άλλων περιοχών όπως εκείνες του Έβρου και της Ροδόπης, όπου σχεδιάζονται εξίσου καταστροφικές μεταλλευτικές δραστηριότητες. 
   Κι αυτός ο αγώνας μας αφορά όλους. Όλους όσοι παλεύουμε για την ανατροπή αυτού του βάρβαρου και αδιέξοδου πολιτικο-οικονομικού συστήματος που, μέσα στην κρίση του, επιδίδεται στην ολοένα και πιο φρενήρη λεηλασία της φύσης και στην ολοένα και πιο αποτρόπαιη εκμετάλλευση της ανθρώπινης εργασίας. 
   Οι αγωνιζόμενοι κάτοικοι της Β.Α. Χαλκιδικής δεν είναι μόνοι τους. Να μεταφέρουμε παντού το μήνυμα της αντίστασης στην καταστροφή της φύσης και της κοινωνίας.
 

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ Μ. ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΕΡΙΣΣΟΥ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΧΡΥΣΟΥ
 ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ, ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Πρωτοβουλία αγώνα για τη γη και την ελευθερία
Αθήνα, 22 Μάρτη 2012










Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Κείμενο για την αστυνομοκρατία στο Αγρίνιο μετά τις τελευταίες απεργιακές κινητοποιήσεις.


Μάρτης 2012, Αγρίνιο
Συσπείρωση για την Κοινωνική Απελευθέρωση
Κείμενο για την αστυνομοκρατία στο Αγρίνιο μετά τις τελευταίες απεργιακές κινητοποιήσεις.
Μετά τις τελευταίες απεργιακές κινητοποιήσεις και τις επιθέσεις που δέχτηκαν κρατικά - καπιταλιστικά σύμβολα (τράπεζες, κομματικά γραφεία, ενεχυροδανειστήριο) και τις συγκρούσεις με την αστυνομία στο Αγρίνιο, την εμφάνιση της έκανε για αρκετές μέρες στο κέντρο της πόλης τα απογεύματα μία διμοιρία ΜΑΤ, συνήθως έξω από τράπεζες ή πολιτικά γραφεία κομμάτων και βουλευτών.
Η παρουσία των δυνάμεων καταστολής με ασφαλίτες, ΟΠΚΕ και ΔΙΑΣ ήταν έντονη όλο το προηγούμενο διάστημα. Από τη στιγμή που άρχισαν να ψηφίζονται και να επιβάλονται μνημόνια, κουρέματα, μεσοπρόθεσμα και εφαρμοστικοί νομοι κάτω από τις εντολές του ΔΝΤ αλλά και των εδώ συνεργατών τους. Οδήγησαν στην εξαθλίωση μεγάλα κομμάτια του πληθυσμού και δημιούργησαν τις νέες έφορες συνθήκες για λεηλασία του κοινωνικού πλούτου από τον καπιταλισμό. Πετσόκομμα σε μισθούς, συντάξεις αλλά και σε παιδεία, υγεία, ασφαλιστικά ταμεία, εργασιακά κεκτημένα, δικαιώματα και κατάργηση του αναιμικού τομέα της πρόνοιας, στρατιές ανέργων, απολυμένων και επιβολή νέων φόρων (χαράτσια) μέσα από τα υπερτιμημένα τιμολόγια των ΔΕΚΟ (Δημόσιες Επιχειρήσεις Κοινής Ωφέλειας). Οδήγησαν σε αυτοκτονίες δεκάδες μικροέμπορους που μην αντέχοντας το οικονομικό αδιέξοδο, έκλεισαν κατά εκατοντάδες τα μαγαζία τους για να αποφήγουν τα υπέρογκα χρέη που τους πίεζαν καθημερινά. Προωθώντας το φόβο περι πτώχευσης προσπαθούν να εφαρμόσουν την πιο άγρια μορφή του καπιταλιστικού οικονομικού μοντέλου. Εφαρμόζουν την φασιστικής εμπνεύσεως λογική της συλογικής ευθύνης πάνω στην κοινωνία με το επιχείρημα της κατάστασης εθνικής ανάγκης. Ολοι αυτοί που δεκαετίες κυβέρνησαν και είναι οι μόνοι υπεύθηνοι για τη δημιουργία αυτής της εκρηκτικής κατάστασης, προσπαθούν τώρα με αστυνομικά μέσα να προστατέψουν αύτο το τέρας που εξέθρεψαν αλλά και τους εαυτούς τους, μιας και κανείς τους δεν μπορεί να ξεφύγει από την οργή του κόσμου όπου και αν εμφανίζονται. Επανέφεραν ακόμα και τον παρασημοφορεμένο από τους Αμερικάνους αρχιβασανιστή Χρυσοχοϊδη με υφυπουργό τον αρχιμπάτσο τσιράκι του - Οικονόμου, θέλοντας να δείξουν ετσι την πυγμή και την αποφασιστικότητα του κράτους όσον αφορά τη διατήρηση της τάξης. Στρατός, μπάτσοι, παρακρατικοί, φασίστες, μυστικές υπηρεσίες και ρουφιάνοι ήταν ιστορικά πάντα απέναντι από τις όποιες διεκδίκησεις της κοινωνίας όταν αύτη αμφισβητούσε στα ίσια την κάθε εξουσία και κατέβαινε σε άγριες διαδηλώσεις και σκληρές οδομαχίες.
Η διαστρέβλωση που επιχειρείται από την αριστερά αλλά και από ¨δημοκράτες¨ δημοσιογράφους πέφτει στο κενό μιας και έχουν ξαπεραστεί από τα ίδια τα γεγονότα. Οι προβοκάτορες που αναζητούν είναι όλος ο κόσμος που του έχει γυαλίσει το μάτι από την ανέχεια και την κοροϊδία. Οι ντομάτες και τα γιαούρτια αντικαθιστούνται από πέτρες και μαύρες σημαίες αλλά και σφαλιάρες και κλωτσιές σε όλους αυτούς που τον έφεραν σε αυτή την κατάσταση. Τότε λοιπόν θυμούνται τις δημοκρατικές αξίες μα είναι πλέον αργά. Φοβούνται περισσότερο την (αντι)βία της κοινωνίας, περισσότερο ακόμα και από τις εξεγερσιακές και συγκρουσιακές πρακτικές των πιο ριζοσπαστικών κομματιών που τη χρησιμοποιούν από πολιτική επιλογή. Ο μόνος τρόπος να αντιμετωπίσουν αυτή την κατάσταση είναι ο βούρδουλας των σκυλίων της εξουσίας.
Η παρουσία των μπάτσων στους δρόμους θα είναι μια ζοφερή εικόνα οσο το κράτος και το κεφάλαιο επιτίθενται στην κοινωνία. Τόσο όμως θα εντείνονται και οι αντιστάσεις απέναντι σε όλους αυτούς, μέχρι την ανατροπή και την κοινωνική απελευθέρωση.
ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ

Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ - ΑΓΡΙΝΙΟ


Αγρίνιο, Μάρτης 2012
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

Η ολομέτωπη επίθεση ντόπιων και ξένων αφεντικών με πρόσχημα την οικονομική κρίση σπρώχνει χιλιάδες ανθρώπους -ντόπιους και μετανάστες- σε συνθήκες ολοκληρωτικής φτώχειας και εξαθλίωσης. Κράτος και κεφάλαιο «αδυνατούν» να εξασφαλίσουν στους υπηκόους ακόμα και τα στοιχειώδη.

Αφού διέπραξαν ένα τεράστιο πλιάτσικο στους τομείς της κοινωνικής πρόνοιας, διαλύοντας ασφαλιστικά ταμεία, παιδεία, υγεία, εργασιακές σχέσεις, πετσοκόβοντας μισθούς και συντάξεις, ζητούν  τη συναίνεση και την υποταγή της κοινωνίας στο μακελειό που θα ακολουθήσει.

Παράλληλα με την επίθεση στη δημόσια περιουσία και τα εισοδήματα εκτυλίσσεται μια -χωρίς προηγούμενο- κατασταλτική εκστρατεία τρομοκράτησης και συκοφαντίας ενάντια στις κοινωνικές αντιστάσεις. Με αιχμή της κατασταλτικής στρατηγικής τις επιθέσεις σε αυτοοργανωμένους κοινωνικούς χώρους αντίστασης και σε καταλήψεις. Αρωγοί σε αυτή την προσπάθεια είναι τα ΜΜΕ, η αστυνομία και η αστική δικαιοσύνη.

Στρατευμένοι στον πόλεμο ενάντια στην κοινωνία και την απελευθερωτική προοπτική της, ο συφερτός της αστικής διανόησης. Από κουφάρια της αριστεράς της εθνικής συμφιλίωσης ως τους σύγχρονους θεωρητικούς και οικονομολόγους της φιλελεύθερης οικονομίας -Θεοδοράκηδες και Καζάκηδες- η αντίσταση με όρους εθνικούς επιχειρεί να διασπείρει τη σύγχυση κοινωνικά και τον αποπροσανατολισμό.

Η στροφή των κατασταλτικών μηχανισμών του κράτους στον ολοκληρωτισμό τσακίζει τα όποια δημοκρατικά προσχήματα και μιλάει τη γλωσσά της καταστρατήγησης των ιδίων των αστικών νόμων, των φρονηματικών διώξεων, των προληπτικών προσαγωγών - πογκρόμ και της στρατό-αστυνομικής βίας.  Ο εθνικός δια-ταξικός χαρακτήρας σαμποτάρει την σύγκρουση με όρους ταξικούς - κοινωνικούς και ανοίγει την πόρτα στους νεοφασίστες - μαχαιροβγάλτες.

Άξιο δεκανίκι του συστήματος, η θεσμική αριστερά. Στη λογική του εξωραϊσμού των ευθυνών και αιτιών της σημερινής κατάστασης και της διαχείρισης - μεταρρύθμισης του σάπιου συστήματος διαχέει κοινωνικά την εσωτερική της σύγχυση. Προωθεί λογικές ανάθεσης και διαμεσολάβησης του αγώνα από ειδικούς και επαγγελματίες και προκρίνει τις εκλογές ως σημείο αντίστασης και μόνη διέξοδο από την κρίση. Στην ουσία θέλει να εγκλωβίσει την κοινωνική οργή κεφαλαιοποιώντας την κομματικά. Για το μόνο που αγωνιά είναι η υπαρξιακή της υπόσταση.

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

Ο Δεκέμβρης ως ένας καταιγισμός αρνήσεων θρυμμάτισε την συνθήκη της συναίνεσης και της υποταγής στο κοινωνικό συμβόλαιο, δε ζήτησε τίποτα παρά εκδήλωσε μια κοινωνική δυναμική εν δυνάμει ανατρεπτική. Ανατρεπτική στο σημείο οπού τη σύγκρουση και την οργή (όπως εκφράστηκαν με την καταστροφή των σύμβολων της κυριαρχίας) διαδέχθηκε η αλληλεγγύη -το χτίσιμο δομών και διαδικασιών σε μια προοπτική αδιαμεσολάβητου, οργανωμένου από τα κάτω, συλλογικού αγώνα.

Μετά την εξέγερση του Δεκέμβρη, ως απότοκο των διαδικασιών αυτοοργάνωσης και άμεσης δράσης -που τέθηκαν στο δημόσιο διάλογο με όρους ρηξιακούς και ανταγωνιστικούς ως προς την κυριαρχία- σε κάθε γωνιά της χώρας αναδύθηκε μια τέτοια δυναμική και στήθηκαν δεκάδες αυτοοργανωμένα  κοινωνικά εγχειρήματα και καταλήψεις.

Έφερε στο προσκήνιο την από τα κάτω συλλογικοποίηση και οργάνωση του αγώνα. Με αφορμή την οικονομική εξαθλίωση μεγάλο μέρος της κοινωνίας αυτοοργανώθηκε επανοικειοποιώντας τον δημόσιο χώρο, κάνοντας τον πεδίο λόγου και δράσης. Αξιοποιώντας την ιστορική πείρα των προηγούμενων ετών, ξεπήδησαν δεκάδες νέες καταλήψεις, στέκια, κοινωνικοί χώροι, σωματεία βάσης, συνελεύσεις στις γειτονιές, και στήθηκαν εκατοντάδες ανοιχτές αδιαμεσολάβητες λαϊκές συνελεύσεις.

Σήμερα που έχουν εγκαταλειφθεί όλα τα δημοκρατικά προσχήματα ο κόσμος του αγώνα για ελευθερία - αλληλεγγύη - αξιοπρέπεια δεν μπορεί παρά να οργανώσει τις συλλογικές του αντιστάσεις ενάντια στους εχθρούς της ελευθερίας. Μέσα από ένα κίνημα ευρύ και επαναστατικό που θα προωθήσει μέσα από τη πολυμορφικότητα της δράσης του τους σκοπούς της κοινωνικής επανάστασης.

Μιας επανάστασης που θα ανατρέψει την εξουσιαστική τάξη πραγμάτων που θα φέρει μπροστά τις αρχές της ελευθερίας, της αλληλεγγύης, της αδελφοσύνης, της χειραφέτησης και της αξιοπρέπειας. Με την γενική παραδοχή ότι ένας τέτοιος κόσμος δεν χαρίζεται και δεν κερδίζετε παρά μόνο με την καθολική ανατροπή κράτους - κεφαλαίου.

Ως συσπείρωση συλλογικοτήτων και ατόμων για την κοινωνική απελευθέρωση στοχεύουμε στην οργάνωση και τη συλλογικοποίηση των κοινωνικών αντιστάσεων προτάσσοντας την αλληλεγγύη, την αντιεραρχία, την αυτοοργάνωση, την άμεση δράση. Από τις πλατιές της Άμεσης Δημοκρατίας μέχρι την καταστροφή και της τελευταίας φυλακής.

Για τη δημιουργία ενός κοινωνικού και πολιτικού κινήματος που με όλα τα μέσα θα σταθεί σε όλα τα μέτωπα του κοινωνικού και ταξικού πολέμου.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
                             ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ

ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ - ΑΓΡΙΝΙΟ

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Σχετικά με τη προσπάθεια καταστολής της Ραδιουργίας 88FM



Η Ραδιουργία 88FM δημιουργήθηκε πριν από 3 χρονιά περίπου από την ανάγκη κάποιων ανθρώπων για ελεύθερη έκφραση, αντι-πληροφόρηση, επικοινωνία αλλά και δημιουργία. Αυτό πήγασε μέσα από τον ολοκληρωτισμό των θεσμικών Μ.Μ.Ε., κρατικών – ιδιωτικών που έκτος από το να διαστρεβλώνουν, να λασπολογούν, να εκφοβίζουν και να προπαγανδίζουν τη θέση της εξουσίας, αυτό που ουσιαστικά γίνεται είναι η διαμόρφωση μιας κοινωνίας υποταγμένης, παθητικής και άβουλης που όλες οι απαντήσεις και οι κατευθύνσεις δίνονται έτσι ώστε να διασφαλίζονται τα συμφέροντα της εκάστοτε εξουσίας. Η βαθύτερη φιλοσοφία τους είναι η κατασκευή συνείδησης στα μέτρα τους έτσι ώστε να είναι ελεγχόμενες όλες οι πλευρές της ζωής κάθε ανθρώπου, η πολιτική, η κοινωνική και η προσωπική, στερώντας τελικά την διαδικασία σκέψης και επιλογής από την κοινωνία. 


Αντιστεκόμενοι σε όλο αυτόν τον πόλεμο αποφασίσαμε πριν 1,5 χρόνο να καταλάβουμε και να απελευθερώσουμε το χώρο του φοιτητικού συλλόγου στο πανεπιστήμιο Αγρίνιου. Ο χώρος αυτός χρησιμοποιούνταν μόνο από την φοιτητική παράταξη που πρόσκειται στο ΠΑΣΟΚ χωρίς να έχει πρόσβαση κανείς άλλος. Υπήρχε μόνο προεκλογικό και προπαγανδιστικό υλικό της συγκεκριμένης παράταξης, ενώ το μεγαλύτερο μέρος των φοιτητών αγνοούσε ακόμα και την ύπαρξη αυτού του χώρου που υποτίθεται θα υπήρχε για την εξυπηρέτηση των προβλημάτων όλων των φοιτητών. Τα εκλογικά αποτελέσματα όμως ήταν αυτά που είχαν αποφασίσει για την εκμετάλλευση του συγκεκριμένου χώρου όπως και τόσων άλλων πραγμάτων που αφορούν τους φοιτητές.


Αντίθετα λοιπόν σε όλη αυτή τη διαδικασία, και προτείνοντας την αυτοοργάνωση ως βάση λειτουργίας, συμμετοχή στη συνέλευση που είναι πάντα ανοιχτή κάθε Τετάρτη στο χώρο του σταθμού μπορεί να έχει καθένας, φοιτητής ή όχι. Έξω πάντα από ιεραρχίες, ρατσιστικές ή φασιστικές συμπεριφορές. Τα έξοδα του σταθμού καλύπτονται από την συνεισφορά όλων όσων αποτελούν τη συνέλευση της Ραδιουργίας και από συλλογικές κινήσεις. Οι εκπομπές δεν έχουν κάποιο συγκεκριμένο χαρακτήρα αλλά μπορεί να είναι από μουσικές, λόγου, επικοινωνίας, αντιπληροφόρησης (ενάντια στη θεσμική πληροφόρηση), δημιουργίας ή όποιου χαρακτήρα επιθυμούν οι συντελεστές τους, χωρίς να προωθούνται, όπως είπαμε παραπάνω, σεξιστικά ή ρατσιστικά σκουπίδια. Δεν χρησιμοποιούμε διαφημίσεις κανενός είδους ή ύφους μιας και αυτό έρχεται σε αντίθεση με το όλο σκεπτικό του σταθμού, που δε θέλει να είναι υπόλογος σε τίποτα πέρα από την συνέλευση του.


Τους τελευταίους μήνες υπάρχει μια έντονη κινητικότητα από πλευράς πανεπιστημιακών αρχών όσον αφορά την καταστολή του σταθμού με αστυνομικά μέσα. Στις πανεπιστημιακές αρχές δεν περιλαμβάνουμε τους φοιτητές που, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων, δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τη λειτουργία του εγχειρήματος. Φαίνεται λοιπόν ότι μετά την τυπική κατάργηση του ασύλου πριν λίγο καιρό κάτω από τις επιταγές των συμφερόντων και σχεδίων της άρχουσας τάξης, βρήκαν τρόπο για να καταστείλουν μια πραγματικά ελεύθερη φωνή. 


Για εμάς, πέρα από το άσυλο που δεν καταργείται με νόμους μιας και είναι κοινωνική κατάκτηση, η υπεράσπιση κάθε ελεύθερης σκέψης και λόγου είναι μονόδρομος. Έτσι λοιπόν δε φοβόμαστε τις απειλές περί συλλήψεων, ποινικών κυρώσεων κτλ, μιας και πάντα λειτουργούσαμε και θα λειτουργούμε ανοιχτά και αδιαμεσολάβητα, απευθυνόμενοι σε όλο τον κόσμο που είναι και ο μοναδικός παράγοντας για εμάς που θα λάβουμε υπόψη μας για τη λειτουργία του Αυτοοργανωμένου, Κοινωνικού Ραδιοφώνου ''ΡΑΔΙΟΥΡΓΙΑ 88 FM''.


Η συνέλευση της Ραδιουργίας 88FM

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΛΕΛΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ 37 ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΙΛΗΜΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΥΨΕΛΗΣ



Ζούμε σε μια περίοδο γενικευμένης κρίσης του συστήματος και διαρκούς όξυνσης μιας συνολικής επίθεσης των κυρίαρχων πάνω στα πληβειακά και πιο αδύναμα στρώματα της κοινωνίας. Μέσα σε αυτές τις συνθήκες όπου υποβαθμίζονται και καταστρέφονται οι όροι ζωής σημαντικών τμημάτων του πληθυσμού, εκδηλώνονται όλο και περισσότερο φαινόμενα απαξίωσης κι απονομιμοποίησης του συστήματος, καθώς και πολλαπλασιασμού των αυθόρμητων ή οργανωμένων πολιτικών, κοινωνικών και ταξικών αντιστάσεων από τα κάτω. Για αυτό και η διαρκώς κλιμακούμενη επίθεση των κυρίαρχων πάνω στα στοιχειώδη δικαιώματα και τους όρους ζωής των από κάτω της κοινωνίας συνοδεύεται από την αντίστοιχη όξυνση και κλιμάκωση της κρατικής και σε αρκετές περιπτώσεις και παρακρατικής καταστολής των αντιστάσεων. Και ιδιαίτερα εκείνων των αντιστάσεων που δεν ελέγχονται και δεν περιορίζονται από τους θεσμούς, τους φορείς και τους παράγοντες του συστήματος, αλλά εκδηλώνονται ακηδεμόνευτα, επιχειρώντας το πέρασμα από την αυθόρμητη διαμαρτυρία και αγανάκτηση των καταπιεσμένων και εκμεταλλευόμενων ανθρώπων στη συνειδητή εξέγερση και την κοινωνική επανάσταση ως μοναδική διεξοδική απάντηση στην κρίση του συστήματος και την επίθεση της άρχουσας τάξης.
    Οι καταλήψεις και γενικότερα οι αυτοδιαχειριζόμενοι χώροι είναι συγκεκριμένο κομμάτι αυτής της συνειδητής και αυτοοργανωμένης αντίστασης, και έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και την εξέλιξη των ευρύτερων κοινωνικών αγώνων τις τελευταίες δεκαετίες. Για αυτό και οι καταλήψεις βρίσκονταν πάντα στο στόχαστρο της κρατικής καταστολής και των παρακρατικών συμμοριών, και ειδικά σήμερα κατέχουν μια από τις πρώτες θέσεις στους κατασταλτικούς σχεδιασμούς του κράτους για το χτύπημα και την εξουδετέρωση των αντιστάσεων που ξεπηδούν από τα κάτω.
 
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΛΕΛΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ 37
ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΙΛΗΜΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΥΨΕΛΗΣ

Αλληλεγγύη σε όλες τις καταλήψεις, τους αυτοδιαχειριζόμενους χώρους και τους αυτοοργανωμένους κοινωνικούς αγώνες

ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ - ΠΟΡΕΙΑ: Σάββατο 3 Μαρτίου 2012,
12 μ.μ. Δημοτική Αγορά Κυψέλης

Κατάληψη Λέλας Καραγιάννη 37
http://squathost.com/lelas_k/gr/af_3mar.htm



ΟΛΑ τα καλέσματα


πηγη: athens.indymedia.org